Professional Product Reviews & Advice

-Product-recensies door een ervaren expert-

Wij selecteren de beste producten uit veler, ie op de markt zijn of komen. Wij lopen vooruit op dat wat er al ‘ te koop is’, en testten/lezen/gebruiken alle artikelen eerst (een aantal maanden), waarop een recensie volgt van de producten die eruit staken. En ie werkten, met een goede energie, en een goede kwaliteit. Slechte recensies schrijven wij niet, maar allen de producten die ons opvielen en vernieuwend waren, en waar voor je geld is, hebben wij gerecenseerd.

photo-2014-05-03-22-12-56-412

Facebranding on Youtube:

 

 

 

 

 


Further branding:

  • H & M
  • Chanel
  • Estee Lauder
  • Bobby Brown
  • Opi
  • Paula’s Choice
  • Stila Cosmetics
  • Benefit Cosmetics
  • IDOH
  • Orgonite
  • Gemstones
  • Geometric symbols on Art
  • Tarot sets
  • Meditations
  • Superfoods.nl
  • Vitaminstore.nl
  • Global Healing
  • Books and audiobooks on Self-development and spirituality
  • Awakening Movies
  • Anti-radiance products
  • Healing house products
  • Simon Levelt tea

Dutch

Leda houdt op het gebied van beauty, verzorging, kleding, wonen, design, muziek, gezondheid, spirit, science, mind, psychologie en body, de nieuwste trends bij. Of liever nog: Voor op de trends lopen!

Lees hier al eerder door haar getestte boeken, energetische producten, superfoods, supplementen, sieraden, make-up, meditaties en cremes. Zij is de leading lady die al vijftien jaar deze producten testte, en in Nederland de eerste die dit lanceerde, en inmiddels veel ervaring heeft opgedaan. Lezers vertrouwen har volkomen, omdat ze ervaren is, deskundig en eerlijk.

http://www.enlighteningmedia.nl/read-product-reviews/

Waarom Face & Product branding?
Vooral op het gebied van spirit (spiritualiteit) geest, lectuur (magazines en boeken), beauty (3D en 5D), media, human (de mens) recenseert zij al twaalf jaar producten voor de lezer en de producent. Zo test zij make-up artikelen uit, kleding, superfoods, voedings-supplementen, diëten, detox-kuren en nieuwe rages op spiritueel- en wellness gebied (zoals nieuwe yoga-vormen en pilates). Ontwikkeld zij nieuwe meditaties, en zit ze als een boekenwurm de nieuwste boeken te verslinden op deze gebieden.

Ze heeft vele energetische sieraden, en apparaten uitgetest voor een beter welzijn of een betere sfeer in huis. Ze werd uitgenodigd om deel te nemen aan cursussen, workshops, lezingen, televisie- uitzendingen of media evenementen.


 

Geinteresseerd?
U kunt haar uw product toesturen en vragen of zij dit wil recenseren vanuit haar oog op trend en haar kundigheid op dit gebied, en haar media-vaardigheden gebruiken om uw product aan de man te brengen.
Zij heeft een breed publiek van jong tot oud, die in vele onderwerpen geïnteresseerd zijn.
Ze probeert een unieke, eigen(wijze) aanpak van reclame, is eerlijk, straight-to-the point. Ze maakt gebruik van de combinatie kennis, humor, schoonheid, energie, intelligentie, charisma en speelsheid. De toekomst is ook 5D in plaats van 3D. Dit betekent dat het niet enkel meer draait om uiterlijk, textuur, kleur en de prijs. Maar ook de energie, doel, achtergrond en het gevoel dat de koper/lezer/kijker hiervan krijgt, en hoe dit bijdraagt aan de beleving/bewustzijn/energie van de koper. Het is ook niet enkel energie, maar ook uiterlijk en doel. De complete beleving, en daar heb je iemand voor nodig die al die belevingen samen aanvoelt, beoordeelt en recenseert.

Zij recenseerde oa. al voor make-up merken, tv-zenders, warenhuizen, uitgeverijen, spirituele ondernemingen, gezondheidswinkels en social media.
U kunt Leda ook uw product laten uitproberen en de review plaatsen in uw eigen reclame. Zij heeft een groot netwerk van media-professionals over de hele wereld. Haar zienswijze, communicatie, artikelen en producten worden in de gaten gehouden door andere journalisten, trendwatchers, tv-programma’s en magazines. Als zij dus reviews en producten plaatst, word dit overgenomen door andere media. Kortom: u heeft een groot bereik.

U kunt contact opnemen via ‘ boek nu’.

U kunt ook kiezen voor het verbinden van haar gezicht & naam aan uw product. Kortom: ‘Face branding’. Enkel mogelijk bij volledig ‘ achter het product kunnen staan’.



Wat heeft de kijker of lezer hieraan?

Producten worden gebruikt en gerecenseerd door een ervaringsdeskundige. De recensie is eerlijk, en alleen geschreven of gemaakt als er 100% achter word gestaan door iemand die de lezer/kijker kan vertrouwen. De lezer heeft vaak weinig tijd om zich te verdiepen in de achtergrond en werking van een product, maar zijn wel op ‘ zoek naar’. Bovendien word de recensie gebracht door een vrouw die zowel let op gezondheid, energie, achtergrond van de producent, duurzaamheid, handigheid, maar ook toepassing op de nieuwe energie van een zeer snel veranderende wereld. Het product word dus zowel op innerlijk & uiterlijk getest en ‘ aangevoeld’.


 

Voorbeelden Face Branding op Eigen-(wijze)

Hennes & Mauritz accesories

Hennes & Mauritz accesories

(Vero Moda New Jeans, ' Butt lifting wonder jeans')

(Vero Moda New Jeans, ‘ Butt lifting wonder jeans’)

Estee Lauder Daywear Plus & Chanel Rouge- Face Branding

Estee Lauder Daywear Plus & Chanel Rouge- Face Branding

 

 


 

 

Product review & branding 100%

commitment incense
www.destralendezon.nl

Product review & branding 100% commitment ' Chanel', en ' Bobby Brown'

Product review & branding 100% commitment ‘ Chanel’, en ‘ Bobby Brown’

 Product review & branding 100% commitment 'Gemstones' for website www.crystalwebshop.nl

Product review & branding 100% commitment ‘ Gemstones’ for website www.crystalwebshop.nl